Rommet til min lille Prins

Før:


















jeg er lang i fra ferdig med noen av rommene, men de har iallefall blitt malt og pusset opp,for øyblikket regner det som bare det slik at alle møblene som trenger å bli malt opp må dessverre vente til det er tørt ut,men min lille Prins har fått inn sin lille seng på romme sitt.


Jeg elsker disse sengklær,det er små søte blå roser på de,kansje ikke helt gutte aktig men de passer fint inn...







ikke minst så har min lille prins "walk in closet" så lenge han er liten,han bruker å gjemme seg der og le kjempe høyt fordi han tror at vi ikke vet hvor han er,må nok innrømme at det gir latter for oss alle.





inn i skapet er det en herlig tapet som får bli,synes at den var så søt at den får henge på veggen enn så lenge...

Comments

Anne said…
Små barn er så søte, og synes den minste lille ting kan være SÅ morsomt (borte...-tit tit...)
Blir mer kravstore med åra skal jeg love deg.
Godt du skal male veggen, for den gul-grønne fargen var jammen ikke mye pen.
Ha en fin uke :-)
Mia said…
Herlig seng og nydelig tapet. Og så blir nok rommet hans kjempefint, det også. Og så skjønn han er, som liker å gjemme seg i sin egen "walk-in closet" (en slik "closet" er det nok flere store jenter som drømmer om, også inkludert meg selv...)
MODERN COUNTRY said…
Så pen blåfarge! Oj, den var skikkelig fin, vel litt bedre enn den grønne, kremt, hehe..Tapeten var også veldig fin, minte meg om mønsteret Greengate bruker på stoffene sine, hvis du har sett dem. Det blir nok flott på soverommet og skal bli moro å se det helt ferdig :)

Popular Posts