Kjøkkenhage...


Jeg har egentlig en liten blogg pause nå, siden det er sol i ag så skal det bli kjøkkenhage i dag, jeg skal bare ha på litt gjødsel og blande ut jorden,slik at den blir litt mer porøs og at plantene trives litt bedre da, jeg er egentlig helt blank når det gjedler hage og blomster men jeg løper jo frem og tilbake til biblioteket og finner stoff om det,og hittil har alt det jeg har gjort funger, jeg har tatt noen stilkninger av pelargonier og roser, pelargoniene tror jeg vil klare seg men med rosene får vi bare vente og se,iallefall så er det meste veldig spennende for meg:)



i går var jeg på strikke treff og koste meg urtolig mye, det var min aller første gang på noe slikt så det var jo en del tanker i rundt det hele,men jeg angrer ikke på det i et sekund,det var så mage snille og søte damer,så jeg koste meg masse:)



TUSEN TAKK HEDVIG!!!


Comments

Brit-Elin said…
heia! hvordan står det til? når er det du begynner på skole her i trondheim nå igjen? da må vi lunsje! ;)
LindaR said…
Var koselig å møte deg i går.
Håper du kommer på flere treff =)
Brit-Elin said…
det går ganske greit med meg..det er verre for søster og pappa som har vært med ham hver dag i snart 7 år..spesielt søsteren min..

kan ikke vi prøve å ha lunsj eller noge til uka? jeg har kun 7-3 vakter frem til t.o.m torsdag( reiser til syden på fredagen!!!!!)..pleier å ha lunsj i 11-12tiden..hva syns du?
Elisabeth said…
Der har du fått tak i et knippe bøker med masse nyttig informasjon. Lykke til videre med lesingen, rosene og pelagonene :)
Pulsatilla said…
Hei Daria! Takk for hyggelig hilsen i bloggen og lykke til med kjøkkenhagen! Bare hyggelig om du linker meg :-) Hilsen Pulsatilla/ Hagen på landet
Anonymous said…
Så gøy at du får til hagen da:) Selv er jeg helt grønn og tar gjerne imot tips:)Høres kjempekoslig ut med strikketreff. Selv har jeg mangen i familien som strikker, men ingen av mine venniner har slått seg på bølgen enda:) Kanskje jeg kan overtale dem hihi.. Lekker lysestake du hadde fått deg:)

Popular Posts