Nattbord


Jeg er egentlig ikke ferdig med denne, som dere seg mangler den ryggen, den tørker så sent,så da må den bare ligge og tørke vidre.


disse har vært grønn før med knall grønne puter med noe gardin aktig stoff, det lukter 80 tallet fra de a vi kjøpte disse på brukthandelen, men jeg har pusset den ned, malt den med egghvitt og fått hjelp av min kjæres Far til å sage ut et ny sitteplate, og ikke minst så har min kjære trekt om stolen,men jeg har valgt trekket da, det skal bli en slik i blått også, men jeg må pusse litt på den først, jeg bruker denne til nattbord siden våre soveroms møbler passet ikke inn p.g.a skrå taket.


Ha en kjempefin helg allesamen:)

Comments

Anne said…
Lekkert. Bare så fint.

Ekstra arti er det når en faktisk har gjort det selv og blir fornøyd. DA blir det et møbel med sjel. Slike stipete tekstiler på møbler er jo bare så flott da.

I går var jeg en rask tur innom gjenbrukstorvet vårt igjen. Fant DEN gamle dobbeltsengen (eller det var jo to senger da) høye gavler i tre med utskjæringer. Så virkelig for meg hvor fin de hadde blitt hvitmalt. Men jeg har nok ikke plass og behov for dem. Man kan jo ikke kjøpe alt heller...Skikkelig billig på torvet vårt i alle fall.

En ellers så rolig helg blir det for min del, godt det også. Det går litt i ett på denne tiden, så en får nyte de fridager som en har så godt en kan. Skolestart og greier også vet du. Og tror du sønnen kan/vil/har tolmod til dette bokpapir greiene ????

Ha en fin fin helg, og kos deg med din lillemann du også.
Klem fra meg.
Mia said…
Stolen ble jo kjempefin! Den er ikke å kjenne igjen fra det opprinnelige (slik du beskriver den). Og så artig at du bruker stolen som nattbord, jeg har også en stol som nattbord ved sengen min (og synes den fungerer utmerket som så). Og så er det jo kjekt med en ekstra stol tiljengelig hvis man har mange til bords også.
MODERN COUNTRY said…
Så flott det blir Daria! Ja, her er det også gjenbruk som gjelder. Springer akkurat ut og inn fordi typenhjelper meg med noe saging. Ja, hemmelig prosjekt igjen altså, hihi..moro når resultatet blir bra!

Popular Posts