Nye funn...

Noen ganger dukker det opp et par "bra" funn slik som dette, lysestaken er en gammel funn fra et loppemarked , det beste av alt er at det er ekte sølv og for det hele betalte jeg 50 kr for, mens bordet fikk jeg til i dag , fra gamle gården til min kjæres foreldre, den trenger nok en puss her og der og et par strøk med maling, og mye håndtak men det er slett ikke noe hinder for meg, som har en malemester hjemme.

den passer så fint som avis bord mellom de to ikea stolene som ble kjøpt i helga.

Comments

elin1976 said…
Kjempefint. Nydelig.
Lykke til med poden i barnehagen. Det går bra skal du se. Det går alltid bra. Masse gode klemmer :O)
Anne said…
Lekkert. Så morsomt å gjøre gode funn.

Jeg fant også noen fint billig i går. En liten cafe au lait skål og en gammel osteklokke.
Hver dag skjønnner du sykler ejg forbi et gjenbrukstorv i komunen, der de driver arbeidsopplæring til de som trenger dette, ungdom, innvandrere etc. Åpningstiden er mellom kl 10 og 15 så har aldri vært der. I går morres sto dørene åpne, og jeg spurte og neiet pent i døra og lurte på om jeg kunne ta en titt. Og det fant jeg mine "skatter" 10 kr. pr stk. tenker jeg. Svevde ut gjennom døren og arbeidsdagen ble preget av at en hadde gjort en god handel... Arti.

Og dette var i Orkdal.
Klem fra meg.
Anonymous said…
Ja det var et kjempebra funn! Det var så vakkert både lysestaken og bordet! :o)
@afjo72 said…
Wow, dette var et par skikkelig bra kupp! Lysestaken var jo rene røverprisen på! :o)

Ha en super dag, og lykke til med fortsatt tilvenning i barnehagen for både mor og barn!!
Anne said…
Hvor i trøndelag denne damen da?
Anne said…
V... hva i all verden er galt med den plassen da? Sikkert helt ok å bo der, der en er kjent og har alle sine kjent og kjære rundt deg.
Trygt og godt for en liten gutt og vokse opp. Fornuftig.

Sender herved mine lottojuponger til deg...

Stor klem fra meg.

Popular Posts