Tilbake til skole benken...




Jeg er tilbake på skole benken, siste gang skulle jeg bli Hudpleier og det ble jeg, denne gangen skal jeg bli Frisør og det blir jeg helt sikkert.




denne uken har skolen startet og jeg står opp hver morgen kl 05.00 for å ta en 1.5 time lang togtur, men det går kjempefint, det er jo bare i 4 mnd så tiden vil nok fly forbi, det eneste som er så utrolig trist at jeg får se min lille spurv kun en time om dagen, så igjen har ikke mamma hjertet det så bra, men vi har avtalt lek og kos alle helger frem til Desember så det vil nok gå bra.




Utrolig men sant, har mine pelargonium fått noen få blad og ikke minst så blomstrer den,jeg måtte se godt etter den planten i dag for å være sikker på det,men etter dobbel sjekking var det sant (jeg har rett og slett ikke noe grønne fingre)

Comments

Anne said…
Huff å min.. 0500 er natta det !!
Men alt går bra når en vet at det er for en kort tid.

Må ta en tur til deg om litt jeg da. Hadde et innlegg om frisyre for lang tid siden. tok en "test" for morro for å se hvilken Hollywood stjerne jeg lignet på på håret. INGEN !! Fant ingen match !!
Hjelpes min, bor heldigvis ikke i Hollywood heller da :-)

Går det bra med pjokken i barnehagen?
MODERN COUNTRY said…
Hihi, du hørtes nesten like glad som meg ut når jeg får noe til å blomstre! Har nemlig ingen grønne fingre jeg heller, så stortforbruk av planter her :)
Oj, herlighet, 5 på morran, du er jo gal!! Jaja, i bare 4 mnd. sier du jo. Håper morgene ikke blir så kalde for deg, for ellers vil det å stå opp bli en tøff utfordring. Ja, husker da jeg bodde i Oslo og jeg måtte stå der ute i kulda hver eneste morra. Du har jammen lang vei til skolen! Men Dette blir det sikkert noe ut av og vettu, så jeg skal bare få ønske deg lykke til jeg, og med den lille så klart. Det ordner seg nok, klem ;)
Anonymous said…
Lykke til med skolen:-))) Du har en vanvittig nydelig blogg. Virkelig sansen for alt som er fint og vakkert. Jeg nyter å komme innom bloggen din. Du burde helt klart vært interiørarkitekt/interiørkonsulent utfra det jeg har sett her inne...
Kristine said…
Lykke til Daria! Se lyst på det, det vil si 3 timer til strikking/boklesing eller annen kos. Ta med deg noe godt i koppen og nyt tiden. :) Om 4 mnd kan du starte på mange år med mye tid sammen med englene!

Popular Posts