Jeg har blitt utfordret til å finne 7 juleønsker


Jeg har blitt utfordret av Tea (http://trivelig.blogspot.com/)

1. Jeg ønsker meg snille barn i hele 2008
2. Jeg ønsker alle i rundt meg et godt nytt år
3. Jeg ønsker at døgnet skal få flere timer slik at jeg kan kose mer med min lille venn.
4. Også ønsker jeg at det skal komme flere gjengivnings butikker slik at jeg shopper lommer tomme.
5. Og at flere av mine uferdig prosjekter blir ferdig
6. Masse tid til strikking
7. Og en riktig fin jul til alle dere der ute i blogg verden
Dere har blitt utfordret av meg:)
- Marihøna
- Mia`s Landliv
- Kristin Helene

Comments

Anne said…
Fin liste, men du....

...snille barn i 2008... noe vi ikke vet... eller... på gang til 2008... hm... undrer... i spenning...
Tea Kristin said…
Skriver under på nummer fem ja! :) Koselige juleønsker!
Anonymous said…
Takk for utfordringen :) Jeg har svart etter beste evner,,,
toneab said…
Takk for kommentar i bloggen min! Klart du kan linke :-)
God Jul!
Mia said…
Heia Daria! Nå er det alt for lenge siden jeg har vært innom deg sist (jeg har hatt en "mini pause" fra bloggingen...) Jeg ser jo at du har feiret bursdag - gratulerer såååå masse! Og strikket har du også, herlige sokker til både den ene og den andre. Og så koselige juleønsker da. Jeg pleier ikke å være så veldig god på dette med utfordringer, men jeg skal prøve å få det til. Koselig at du tenkte på meg, uansett. Klem fra Mia

Popular Posts