Sommer,is og sol







For en herlig helg, mens mor leser den nye utgaven av Vakre hjem , løper det en liten gutt med is og koser seg,det har vært en våt uke her i trøndelag så det er sååå godt å få tilbake sola.
men det skader ikke med litt regn, det ga masse liv til hagen min,nesten alt blomster nå,utenom rosene,og i dag har jeg plantet 7 nye roser, 3 klatre roser som heter nem dawn og forskjellige stilk roser så det er riktig nok spennende å se hvordan de blir,jeg gleder meg masse til de begynner å blomstre.
Også maler vi huset,dere skjønner hvorfor jeg nevner det med fargen på huset vårt så ofte,når dere ser bildet,tenk dere å bo i et hus som har 3 forskjellige grusome gulfarger,det blir så mye bedre med egghvitt,gleder meg til det er ferdig malt:)

Comments

Anonymous said…
Ja, er det ikke herlig nå! Har plantet ut i helga jeg oså, det blir så fint:) Gleder meg til å se den nye fargen på huset:)

Popular Posts