Og enda en ufo mindre...





Jeg får fortsatt ikke tak i dags lys...
Jeg ble spurt om jeg kunne strikke et par mønster sokker til ei fra jobben, klart det, og min sokke ufo dukket opp i mine tanker med en gang,Yes endelig har jeg enda en UFO mindre, Hun bor sammens med en stakkar mann som aldri får seg noe strikka ting(hun har nettopp blitt bestemor så da strikker hun bare til det lille nurket) så da måtte jeg slå til med et par sokker til han også, siden jeg har blitt tom for batteri på kamrat så legger jeg ut et gammelt bilde,men de er nesten likens bare tre str. mindre og strikket i alpakka,gode og varme er de sikkert.
NÅ ER DET BARE 5 UFO`ER IGJEN:)

Comments

Irene said…
Tusen takk for besøk i bloggen min. Hyggelig at du likte den!
De mønstersokkene der var utrolig kule!

Popular Posts