Vancover 2010

Endelig ble det gull på meg også, I juni 2009 startet jeg med denne som egentlig skulle bli til en venninde men ble ferdig 6 mnd for sent, den er strikket i str 3 mnd med dale sin baby ull,liten og søt...så nå får jeg bare håpe på en kaldt mai, slik at den kansje blir brukt.
Og bukser ble det også, de er faktisk 25% Polsk og 75% Dansk siden de ble strikket under mellom landningen i københavn,oppskriften er fra hodet men etter beregninger er de også i str 3 mnd,det må til bare et strikk i livet så er de passelig.

Oppskrift : vancouver 2010, dalehefte nr 213
Garn: dale sin babyull
Pinner 2-2.5


                                        
Og her er min aller nyeste venn, endelig har det blitt en symaskin på meg også, så i løpet av uken kommer det flere ferdig prosjekter,de har ventet lenge på å bli montert og nå skjer det, Singer er også grunn til at OL gensern ble montert eller så har det nok ligget en stund til...

men nå må jeg stikke og strikke:)






Comments

Hege said…
Så UTROLIG flott vancover sett!!! :D
Bare helt nydelig. Og gratulerer med at det er ferdig ;)

Gratulerer med ny symaskin også :)

Ha en flott og kreativ dag
Muffin said…
Kjempefint sett, og fint montert også, det synes helt hit :)

Popular Posts