så ble det helg...



Dagene går unna for fort,men denne helgen er det kun avslapping,B har blitt med Bestemoren sin til København (mamma hjerte savner sin lille go gutt) og skal være bort frem til mandag,min kjære mann har fått seg ny telefon ,det vil da si at han kommer til å sitte i allefall et par dager med den og trykke på den,og ikke minst så har garn kurven blitt fyllt opp med nytt garn i herlige farger,så i helga er jeg nesten helt alene og da skal jeg strikke i fred og ro og kose meg...
for et par dager siden kom moren min med en tidlig barsel gave,3 nøster med drops sin alpakka,selv om jeg og alpakka ikke er bestevenner så klarte jeg ikke fristelsen av å strikke noe av den,det var jo kjempefine farger...så etter at moren gikk,kastet jeg meg som vanlig over pinner og begynnte på den...


disse har jeg strikket en gang fra før men de ser så gode ut at jeg måtte ha et par til,det er noe med det å masse produsere et mønster,jeg får sånn perioder der jeg blir rett og slett hekta på en mønster.
og etter den er ferdig så ligger det en ufo men igjen såå har jeg fått meg nytt garn så da tror jeg det blir å starte på et nytt prosjekt,nemlig denne...

selebukser er så søte for de små så jeg får liksom aldri nok av de,for denne har jeg planer å strikke den i ensfarge,liker godt ensfarget prosjekter...
det er iallefall sikkert at babyn vår kommer nok ikke å gå tom for ullbukser...

ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD HELG OG KOS DERE MASSE...

Comments

Popular Posts