60 FAKTA OM DARIA

  • Mitt navn er Daria
  • Jeg elsker å strikke
  • Jeg har aldri hatt førerkort
  • Jeg kan ikke svømme,og er redd vann.
  • Jeg elsker boho kjoler
  • Noen ganger er jeg for ærlig
  • Det å reise gir meg utrolig stor glede


  • Jeg vil ikke eie masse ting fordi det skaper rot og kaos i rundt meg
  • Jeg han 3 språk og snakker de så flytende at folk tror at jeg er norsk
  • Jeg hater å diskutere 
  • Jeg liker ikke fisk eller kjøtt,og unngår å spise det
  • Drikker ikke vin men tar meg gjerne en øl
  • Jeg hater å gi gaver til folk fordi da føler jeg at jeg tvinger de til å like ting som de egentlig ikke synes noe om


  • er te og ikke kaffe menneske,men en latte går ned!
  • Jeg har elefant minne
  • stjernetegnet mitt er skytte,og jeg er gal og spontan
  • Jeg levde i går,lever i dag og venter på morgendagen, og resten bryr jeg meg ikke om
  • Å være egoistisk er en bra ting
  • yndlingsfargen min er blå
  • om jeg befinner meg i en krisesituasjon så forblir jeg alltid rolig og tenker ut en plan B
  • Jeg elsker krøller
  • hater lakris
  • Jeg er ikke en sko eller veske dame
  • da jeg var mindre hadde jeg kun guttevenner og gikk i gutteklær
  • sluttet med smokken da jeg var 10 år gammel!
  • hater gjerrigknarker
  • liker ikke å gå i smykker,har kun 1 som jeg bruker og det er fordi jeg har arvet den fra bestefaren min
  • må ha leppepomade,helt hekta
  • jeg er en dr.feel good som alltid sier at det går bra selv om jeg er redd at det ikke vil gjøre det.
  • har alltid en plan B og liker å planlegge,sånn 2 år i tid
  • respekterer ikke de som kommer for sent
  • hvis jeg har en mening om noe så kommer det frem
  • jeg bruker å sitte med solbriller og spionere hvordan folk er
  • jeg kan spise pizza hverdag
  • har så lange bein at jeg må spesialbestille bukser om de skal passe perfekt
  • har tv, men kan ikke slå den på
  • Jeg flyttet hjemme fra da jeg var 14 år
  • Jeg har aldri drevet med sport
  • Det kan virke som om jeg er enig men i hodet mitt så har jeg alltid rett,jeg gidder bare ikke å argumentere
  • bruker aldri å sole meg
  • har aldri tålmodighet til å lakke negler
  • jeg liker å bli kjennt med nye folk og spørre de ut ¨hva som gjør de lykkelig¨
  • Jeg har nøtte allergi
  • Jeg har aldri lest ferdig en bok
  • prøver å unngå drama og går heller til sirkus
  • Jeg trives å være alene
  • Er B menneske og elsker å sove
  • jeg har aldri hatt en kjæreste som har vært høyere enn meg,men elsker å gå i høye heler
  • pepsi er ikke cola
  • Jeg ønsker meg en hage med en hengekøye i.
  • Jeg har 60% nedsatt hørsel og må lese på munn til folk for å skjønne hva de sier eller så sier jeg ¨hæ¨veldig ofte
  • jeg er mor til 2,søster,datter,kjæreste,stemor,kollega og et helt vanlig menneske. 


  • Jeg elsker fine kaffèr fordi da kan jeg sitte å strikke å glane på folk og lese deres kroppsspråk

Comments

Popular Posts