NOVEMBER

en ting er sikkert at mørketid og kulde går jeg ikke godt overens med...dessverre så er jeg en av de som blir værsyke...men i år har jeg bestemt meg å tenke annerledes... gjør det hyggelig for meg selv snu på de stygge sutter tankene og bare gjøre meg selv glad uansett om det er 14 minus grader ute...


Jeg har pakket meg inn i store ullgensere og drukket liter vis med te,sittet ved siden av peisen og hørt på spotify, tatt livet med ro.




Og har har strikket,MASSE! i verdens beste garn som for tiden er finull,Jeg er nesten i mål med julegavene.


Jeg har forelsket meg i Selbu mønster nok en gang, denne gangen er heter oppskriften frost,og jeg har strikket så mye av den at jeg kan den utenatt.


"bullet journal" I jule versjon har jeg sikret meg også, og det er en fin måte å få litt orden på,denne er ferdig som jeg bare kjøpte på bokhandelen,men det går sikkert å lage en selv også, du setter liksom tanker bort fra snø,kulde på hyggelige ting, selv om julevask listen gir meg til tider angstlidelser 


Jeg kjenner at vinteren har ikke vært snil med huden min,jeg er tørr og klør, så litt spa tid må til,jeg elsker kakao serien fra ziaja, de har noe for hele kroppen,fra skrubb til ansiktskrem som lukter kakao, du blir bare glad av lukta,og den gir masse fuktighet, hver gang jeg er i Polen så hamstrer jeg, det er SOS for vinter hud, nå har jeg funnet ut av du får også kjøpt ziaja hos calla.no og jeg anbefaler denne serien den er rett og slett bare helt fantastisk!


Jeg har pakket full sekken med garn og bare tatt dagene som de kommer, og i år har jeg faktisk ikke vært værsyk, de små tingene har hjulpet meg og nå blir det adventstid, jeg har laget adventskalender til mine fine og gleder meg til denne tiden med de, julegavene er nesten ferdig,huset ser ikke ut men det går bra, på jobb kommer det å bli kaos men det går også bra fordi jeg har vært klar lenge for desember,og gleder med å komme i møte med den...

HA EN KJEMPEFIN DESEMBER, DET BESTE KOMMER ALLTID TIL SLUT. 








Comments

Popular Posts